1 Aralık 2014 Pazartesi

   Zaman Gemisi, Ulysses Moore serisinin 13.kitabıdır.

   Hikayesi:
   Murray, Mina, Shane ve Connor yaşadıkları sıkıcı şehrin, gözlerden uzak bir sahilinde bir gemi buluyorlar. Yelkenleri yırtılmış, sırlarla dolu bir Viking gemisi. Adı ise Yunan harfleriyle yazılmış: Metis.Gemiyi keşfettikçe gizem artıyor :üzerinde rakamlar bulunan tahta bir küp, anlaşılmaz bir dilde yazılmış bir günlük ve… Metis' in onları maceraya çağıran fısıltılar. Gemini kimin ne zaman çaldığını ve hangi hayali limanda sakladığını bilmiyorum. Bildiğim tek şey var : Onu er geç bulacağım. Veya o beni bulacak.

   Arka Kapaktan Not:
   Gemimi kimin, ne zaman çaldığını bilmiyorum.
   Bildiğim tek şey var:
   Onu er geç bulacağım.
   Veya o beni bulacak.
                           Ulysses Moore



5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kitapta karakterler farklı mı?

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Ana karakterler farklı sadece. Yani Murray, Mina, Shane ve Connor olaya dahil oluyor ve hikaye onların etrafında anlatılıyor.
Eski karakterler hikayede duruyor.

- Admin

Unknown dedi ki...

ay inanmıyorum ya.8.sınıftayken bu seriyi okumuştum şimdi 12.sınıfa geçtim vay bee çok şaşırdım yeni kitap çıkmasına.12.kitabı son biliyodum ve hiç bakmamıştım yeni kitap çıkar felan diye.Şimdi biraz çocukca gelicek büyük ihtimal ama yine de alıp okuycam yşssn

Adsız dedi ki...

kitap güzel mi

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Bence gayet güzel ama alacaksan 14. kitabın çıkmasını bekleyip al. Bitirince direkt yeni kitaba geçersin.