25 Mayıs 2012 Cuma

Biraz sert bir başlıkla giriş yaptım ama gerçekten böyle bir durum var. Daha önce haberini yaptığımız dizi projesinin yapımına başlanmış başlanmasına ama dizi çok farklı bir konsept içeriyor. Öncelikle dizi değil çizgi dizi yapılıyor. Fragmanda gerçek oyuncularla çizgi dizi bir arada kullanılmış ama özellikle çizgi dizide bir problem var. Fragman gerçek oyuncularla başlıyor Ulysses Moore karakterlerini görüyoruz ama sonra çizgi dizi bölümü giriyor ve ortaya çok saçma şeyler çıkıyor. Ulysses Moore ismiyle çıkmasına rağmen çizgi dizinin Ulysses Moore'la yakından uzaktan hiçbir alakası yok. Çizgi dizide anime tarzında fantastik mekanlarda kılıçlı robotlu savaşlar falan görüyoruz. Ama karakterler Ulysses Moore'dan alınmış, gerçekten tuhaf. Neden böyle bir yola başvuruldu anlamak çok güç. Dizinin nerede yayınlandığına dair bir bilgim yok zaten bu diziyi kim niye izlemek istesin ki?  
Buyrun Ulyses Moore hayranlarını hayal kırıklığına uğratan fragmanı izleyin:

 

52 yorum:

Unknown dedi ki...

bu ne ya ne biçim bişeye dönüştürmüşler seriyi iğrennnçç böyle yapcaklarsa hiç yapmasınlar daha iyi artık gösterime girse bile bu saatten sonra izlemem kitapta anlatılanlarla hiç bağdaşmıyo hele oblivia newtonn!!!.. tamam oblivia kötü ama burdaki gibi şeytan diyilki yahu

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Seninle aynı görüşteyim. İtalyanlar kendi çaplarında birşey yapmaya çalışmışlar. Bu serinin böyle heba edilmesi yazık oldu.

a. dedi ki...

Pierdo buna nasıl izin verir anlamıyorum. Ne güzel bazı kitapların filmini yapıyorlar. Hem de birebir aynısını. Bi kere oyuncu seçimleri yanlış. Julia, Jason benzemiyor. Rick d: Oyuncuları geç kitap tamamen değişmiş. saçmasapan japon çizgi filmleri gibi olmuş. Bu seri bunu hak etmiyooorrr!!

Adsız dedi ki...

bune yaa iğrenç hiç ilgisi yok jason rick ve julıa hiç benzemiyor iğrenç

Adsız dedi ki...

sizlere katılıyorum güzelim seriyi japon animesine çevirmişler oyuncularda farklı mesela oblivia çok değişik nerden baksan çocuklarla aynı yaşta ve gözleri ışıldıyor bence de bu diziyi hiç yapmasınlar çünkü izleyen olmaz

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Zaten büyük ihtimalle İtalya çapında bir çocuk dizisi olmaktan öteye gidemeyecektir.

Adsız dedi ki...

bu ne abicim konuyla alakası yok o ne ya yaratıklar filan? tam bir vakit ve para kaybı. zaman kapılarına ne oldu? metis,hayali ülkeler... kitabın tam zıttı:( disneyden bunu beklemezdim. hiçbir karakter kitaptakine benzemiyor. Resmen kitabın adını lekeliyorlar. YAZIK!!!

Adsız dedi ki...

en iyi jason oynamış

Adsız dedi ki...

bu ne biçim bir şey!bende bir şey sanmıştım.seriyle alakası yok. ulysses moore hayranlarını hayal kırıklığına uğratmışlar!

Adsız dedi ki...

sadece mekanları bulsunlar ve gerçek karakterlerle yapsınlar bune ya kitapla alakası yok hiç yapmasınlar daha iyi ve ayrıca uzun saçlı sarışın ve kızıl saçlı bir erkek bulamamışlarmı gerçek karekterler bile benzemiyo

Adsız dedi ki...

gerçek karekterler bile benzemiyor sarışın uzun saçlı bir kız ve kızıl saçlı bir erkek bulamamışlarmı hem öpüşme sahnelerini nasıl çekecekler ki

Adsız dedi ki...

hakikaten kitapla alakasıyok

Adsız dedi ki...

bencede saçmalamışlar tutmaz bu

Adsız dedi ki...

Oooo ne biçim birşey bu yaa.hiç ama hiç benzemiyor.Neymiş o mumu aanında bulması falan.Julia rick ve jason bu işleri mantık yoluyla çözüyo.Hem o çıkan şekiller falan odada birçok üçgen var onun kolyesi neden ki?? saçma :(

Adsız dedi ki...

evet yaa hepinize katılıyorum bu ne yaa saçma sapan ben de dizisi çıkcak die seviniordum bu ulysses moore mu şimdi???? inşallah başka birileri dizisini çeker ama böyle saçmalamaz kitaptaki gibi yapar :P

Adsız dedi ki...

bu ne biçim bi dizi ya alakası yok be ulysses moore la ne karakterler benzemiş ne de olaylar jason ne öle salağa benziyo.hem o ne ya bi mumu kaldırıyo hemen biyer çıkıyo yok üçgenmi kareymiş yerleştiriyolar sonra noluo canavarlar mutatnlar geliyo.bu ner bokton bişe dir ya oblivia newton ne öyle hiç benzemememişl kötü biti ama şeytan falan deil ne öle gözleri parlıyo filmi ben yapsam oyuncak bebeklerle daha çok tutar :DD yazıklar olsun diyorum bu diziyi yapanlara ne güzel kütap serisinin boktan bi japon anime ye çevirdiniz yazıklar olsun sizeee tühhh.:((

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Sakin olun :) Bence abartmaya gerek yok. Bu sadece İtalya'nın bir çocuk kanalında yayınlanacak bir dizi. Ama Ulysses Moore ismini alması bence hiç hoş değil. Seri daha çok ilgi görürse daha iyi yapımlar çıkabilir.
-Admin

Adsız dedi ki...

jason çok tipsiz olmuş

Adsız dedi ki...

ya çok saçma hiç seriyle alakası zaman kapıları nerde anahtarlar nerde yapmasınla böyle iş çok saaçma yaa oblivia newtonu büyücü yapmışlar ne saçma

Adsız dedi ki...

Ya çok saçmalamışlar umarım yayınlanmadan önce bişeyler olurda kaldırılır burda yapanlara küfür etmekten kendimi alamıyorum :@

Faruk dedi ki...

gerçekten de katılıyorum 12 kitabı da okudum ama kitapla uzaktan yakından bir ilgisi yok hiç yapmasınlar daha iyi......

Adsız dedi ki...

ya bunu yapanlar seriyi hiç okumadılar mı ya çok saçma yapmışlar

Adsız dedi ki...

dah iyi bir şirket alsa yapsa çok izlenenler listesine girer
alaca karalık harry potter gibi kitaplar filmleri çıktıktan sonra
satmaya başladılar.
juila hiç benzememiş
rick biraz
jasan'ı beğendim
arga villasının bahçesi patates tarlası gibiydi dikkat ederseniz.
obliva newton adeta şeytan rolunu oynuyor.
DAHA İYİ OLABİLİRSİ

Adsız dedi ki...

saçma. hatta fazlasıyla. hiç benzemiyor kitabına...

Adsız dedi ki...

Bende heveslenmiştim dizisi çıkcak die resmen saçmalamışlar ouncularda benzememiş olaylarda böyle güzel bi kitabı ne hale getirmişler !!!

Adsız dedi ki...

bu ne yaa rick kızıl saçlı olucaktı . üçgenler falan da ne yani güzelim kitabin içine ettiler :(((

Adsız dedi ki...

Çok kötü olmuş.Hani zaman kapıları ve anahtarlar?Ya nestor?Oyuncuların kitapla alakası yok.Yorum yapanlara katılıyorum Japon çizgifilmi gibi olmuş.Seriyi kötü göstermiş.Yapılmasın daha iyi.

Adsız dedi ki...

Bu ne ya bõle şey olmaz olsun

Adsız dedi ki...

bn de bişi sandım be bu ne böle mt2 oyamıs gibi canvar kılıç mılıç fantastik çizgi film başka bişi olmaz anca 3 yaşındaki bebelere izletirler ki o bile izlemez bu diziyi allakası yok nerede anahtarlar ?

Adsız dedi ki...

Aman Allahım bune yaa hiç yapmasınlar daha iyi serisini aldım kitap daha güzel!!

Adsız dedi ki...

ya ben yeni başladım ama yani hiç böyle birşey yok robotlarala dövüş gibi çok saçma sapan olmulş hiç çekmesinler bence!!!!!!!!!!!

talya dedi ki...

bu mu berbat?tamam oblvia'nın gözleri korkunç bir tek o kısım düzeltilmeli. bu kadar da saçmalamayın, bir de ulysses moore fanı olacaksınız! hiç olmayın daha iyi.

Unknown dedi ki...

Bu ne ya!Oyunculuk berbat.Yemin ederim ben daha iyi oynardım.Anime karakterler gibi yapmışlar.Ve Rick kızıl lan!

talya dedi ki...

blogun yöneticisine:
o halde araştırsanız nasıl olur? hem bu üçüncü deyişim fragman kötü değildi. hangi kanalda ve ne zaman
yayınlanacağını araştırıp bildirmezseniz bu işi ben yapacağım.
siz izlemezseniz ben izlerim.

Mehmet Hakan Mamuş dedi ki...

Merhaba Talya.
Dizi hakkında daha çok bilgi almak istemişsin. Atlantyca Entertainment adlı bir şirket yapıyor bu diziyi. Bir İtalyan çocuk kanalında yayınlanıyor. (Bu şirkete ait olabilir.) Elimde başka bilgi yok. Burada çizgi diziyle ilgili resimler ve İngilizce bilgi mevcut:
http://atlantyca.com/en/Production-Distribution/Ulysses-Moore/Home/bpp,509

-Admin

talya dedi ki...

SAĞOLUN

elif yaren dedi ki...

bune izledim okuduğum kitaplara benzemiyor dizisi çıkacaksa doru duzgun cıksın

Adsız dedi ki...

Allah aşkına ben bu yaşımda gidip kilmore koyunu falan bulmak için can atıyorum kitap bu kadar sarmış. Bunların yaptığına bak yaaa çok ayıp kitap bu kadar mükemmeken bu berbatlığı italyaya yakıştıramadım .Resmen bir anlamada yazara hakaret olmuş .

Unknown dedi ki...

Çok kötü olmuş. bu ne ya?
KİTABI ACAYİP GÜZEL !!!
bence hiç olmamış

Unknown dedi ki...

yarısından sonra gözlerim bu duruma daha fazla dayanaamyınca kapatmak zorunda kaldım.

Unknown dedi ki...

bence de çok saçma bir fragman olmuş bir kere bu dizi yayına girse bile hiç izlenmez

Unknown dedi ki...

aynen bende kilmore koyunun gerçekte olduğuna inanıyorum ve bulmak için can atıyorum...

Adsız dedi ki...

Harika olmus karakterlerde ayni turkiyede de yayina girsin lutfeenn!!

Adsız dedi ki...

Ben 12'inci kitabı okumadım ama benim bildiğim canavar falan yok!Karakterlere ne demeli 12'inci kitapta ve kitapların içinde Rick kızıl saçlı Julia ve Jason sarışın burada hiç biri yok biraz özenin lütfen!!

Unknown dedi ki...

tamam başları güzel benziyo ama bi kere burada zaman kapısı yok hem zaten animeye dönmüş.ve neden nestor hiç yoktu veya kulubesi ve Julia neden pembe saçlı Rick,bari animede kızıl olsa :( berbat(Jason uymuş ama biraz tipsiz)

Unknown dedi ki...

Kilmore Koyuna ben de inanıyorum sırf bu yüzden yazın ablamla İngiltere'ye gidebilirim.

Adsız dedi ki...

berbat olmuş julıa ve jason hiç benzemiyo ve ikiside sarışın ick de kızıl obliva nevton kötü bi karakter ama şeytan değil ne o öyle gözler falan parlıyo iğrenççççççççççççççç

Adsız dedi ki...

Bence o canavarlar kundakçılar ve Kaptan Spencer gibi kötülerin yerine konulmuş, farklı dünyalar açılan kapılar yerine konulmuş. İtalya'da hiç mi kızıl saçlı yok acaba? Rick berbat olmuş.

Bir Ulysses Moore Hayranı dedi ki...

Çok kötü olmuş bu ne yaa kitaptan sonra bir de film keyfi yapayım dedim oda olmadı bir kere Jason ve Julia ikizler ama burda tek bir alakaları bile yok!!!!!!!! Ayrıca Oblivia Newton ne öyle tamam kötü bir karakter ama o gözlerinin parlaması ne alaka ayrıca Bay ve Bayan Covenant, Nestor ve Manfred nerede? Rick'in saçları neden kızıl değil? Ayrıca Zaman Kapısı'nı Alligatör, Çalıkuşu,Istakoz ve Kirpi başlıklı 4 anahtar açar, onlar değil!!!!!! Rick,Jason ve Julia Zaman Kapısı'nı açtıklarında animeye dönüşmüyor ve böyle yaratıklarla karşılaşmıyorlardı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TÜM OKUYUCULAR OLARAK DÜZELTİLMESİNİ ÖNEMLE RİCA EDİYORUZ !!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Yaa bir
sey dicem bence bu fragmana iyi diyen biri ya kitabı hakkıyla okumamış ya da sadece yorum yazmak için yaziyo

Unknown dedi ki...

Bir Ulysses Moore hayranı olarak söylüyorum kitapla alakası yok

Adsız dedi ki...

Ben de heyecanlanmıştım "Zaman Kapısı"nın filmi çıkıcak diye ama güzelim edebiyat serisini adamlar boka çevirmişler

1-Karakterlerin kitaptakilerle hiç benzerliliği yok
2-Film ile kitap arasında en ufak bir bağlantı yok
3-Oblivianın gözü niye parlıyo

tamam belki bu kitabın filmini yapmicaksınız alakasız bir film yapacaksınız o zaman filmin adı neden "Ulysses Moore"???