11 Şubat 2012 Cumartesi

Aynalar Evi

Aynalar Evi, Ulysses Moore serisinin 3. kitabıdır.

Hikayesi:
Julia, Jason ve Rick bu macerada Kilmore Koyu kasabasıyla ilgili bazı tuhaflıkları farkına varırlar. Asla var olmamış bir kralın heykelinin kasaba meydanında dikili olmasının ya da tren raylarının tünelin öbür ucunda yok olması nedeni ne olabilir? Kasaba sanki büyük bir sırrı saklamak uğruna bütün haritalardan silinmiş gibidir. Ya Ulysses Moore? Onun bu işte bir parmağı olabilir mi acaba? Buldukları ipuçları çocukları Aynalar Evi'ne götürür: Dahi bir mucit olan Peter Dedalus'un olağanüstü evine. Ancak adam yıllar önce ardında tek bir iz bile bırakmadan kayıplara karışmıştır. Ve hiçbir şey göründüğü gibi değildir...

Arka Kapaktaki Dörtlük:

« Tek başına bıraktılar kralı,
Oyunu kaybedecek olanı.
O ki, kazanmak için üçünü kullanmıştı,
ve karşılığında üçünün de
hayatını alacaktı. »

2 yorum:

Ela Naz FÜRAT dedi ki...

ilk yorum yapan benim ha! iyiymiş.bence anlatım güzel ama biraz daha detaylı olabilirdi.bu kitaplar tam benlik,çok beğendim.pierdomanico baccalarıo ve ulysses moore.eşsiz.seriyi daha bitirmedim .aynalar evindeyim.ama bitirmek için sabırsızlanıyorum.
umarım kısa sürede bitiririm.gerçi bu benim okuyup okumamama bağlı hadi görüşürüz!ben gidiyorum ve ulysses moore'u seviyorum!

Ela Naz FÜRAT
KILIÇARSLAN ORTAOKULUNDAYIM
PİERDOMENİKO BACCALARİO SANA HAYRANIM


SEVGİLERLE...

Ela Naz FÜRAT dedi ki...

YİNE BEN.ELA NAZ FÜRAT.SİZİ SEVİYORUM.AYRICA TÜRKÇE ÖĞRETMENİMİZ OLMASAYDI BU KİTAPLARI OKUYAMIYACAKTIM.SINAVLARI ÇOK ZOR.
SINAVLARI BU KİTAPTAN SORUYOR.ZOR YANİ.


GOODBYA...